wargame

wargame

Az első bejegyzés...

2015. január 10. - Tamás Ákos Seri

Szervusztok!

Nos, a blog címében megjelölt angol szó (wargame) magyarul annyit tesz:"háborús játékok".

A kifejezést azonnal leszűkítve ez a blog az úgynevezett történelmi terepasztalos stratégiai játékokról fog szólni. 

E játékba a tavalyi év során csöppentem bele makettépítés révén, mely közel két évtized után jött vissza hobbiként az életembe.

dennewitz_nwa.jpg

 

A 2014-es évről elöljáróban - így utólag - csak annyit szeretnék mondani, hogy felhalmoztam jó pár doboznyi 1:72-es méretarányú, illetve 28 mm-es (1:50 méretarányú) figurakészletet seregek építéséhez.

Az egyik ilyen vásárlásom során ismertem meg Lehoczky "Zirrian" Tamás barátom (http://plasticfantastic.blog.hu/), aki volt szíves bevezetni a játék rejtelmeibe, illetve általa kerültem be a miskolci székhelyű "The Forge" Stratégiai Játék Klubba.

A 2014-es évben 3 nagyobb volumenű projektbe kezdtem bele, melyek jelenleg is megvalósítás, illetve fejlesztés alatt vannak. Ezek:

 - Napóleoni háborúk brit serege, 1:72-es méretarányban.

 - A 100 éves háború angol serege, 1:72-es méretarányban.

 - Az angol polgárháború seregei, 28 mm-ben. 

Ezekről a munkáimról természetesen külön is szót fogok majd ejteni.

Mindezek mellett néhány kisebb munkába is belefogtam, ezekről is lesznek részletesebb beszámolók.

Minden kritikát szívesen fogadok, főleg az építő jellegűeket, így ne habozzatok a hozzászólásokkal. :)

Köszönöm, hogy benéztél hozzám.

                                        Ákos

 

Ui.: Elnézést kérek, amiért nem igazán mutatkoztam be, de aki kíváncsi rám, az itt nyugodtan bejelölhet:

https://www.facebook.com/44akos19

A bejegyzés trackback címe:

https://wargame.blog.hu/api/trackback/id/tr427059049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása